FRAM - Nordområdesenter for klima- og miljøforskning (Framsenteret) består av 21 institusjoner som driver med tverrfaglig forskning, rådgivning, forvaltning og formidling innen naturvitenskap, samfunnsvitenskap og teknologi. Senterets institusjoner bidrar til å opprettholde Norges posisjon som en fremragende forvalter av miljø og naturressurser i nord. Framsenteret er en nasjonal og internasjonal møteplass for forskere, politikere, næring, forvaltning, utdanning og allmennheten generelt. Les mer om Framsenteret på www.framsenteret.no

Framsenteret AS er etablert som sekretariat for Framsenteret, med ansvar for fellesfunksjoner i senteret. Disse spenner fra drift av senterets bygg i Tromsø, til koordinering av formidling og forskningen som gjøres i senteret, samt dialog med Klima- og miljødepartementet og senterets medlemmer.

Teamleder service

Selskapet er i vekst, vi har flyttet inn i nye og moderne lokaler og vil få nye spennende oppgaver. Vi er derfor i gang med å bygge opp et profesjonelt serviceteam som skal levere tjenester av høy kvalitet til våre samarbeidspartnere i Framsenteret.

En sentral oppgave for serviceteamet er å etablere en møte- og konferansetjeneste.

Vi skal betjene både våre interne medlemmer og eksterne samarbeidende miljøer, nasjonalt og internasjonalt, samt videreutvikle vår egen portefølje for møter og konferanser. For å videreutvikle vårt serviceteam søker vi nå etter en teamleder.

De viktigste arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for planlegging og gjennomføring av teamets samlede oppgaver innenfor drift av møte- og konferansesenteret.
  • Ansvar for planlegging og gjennomføring av teamets samlede oppgaver knyttet til fellestjenester, herunder resepsjon-, sikkerhets-, renholds- og vedlikeholdstjenester.
  • Ansvar for å følge opp våre eksterne leverandører av tjenester knyttet til drift av Framsenteret.
  • Videre utvikling av våre rutiner for å optimalisere kvaliteten i våre leveranser.
  • Ansvar for drift av Framsenterets brukerutvalg.
  • Deltakelse i operativ drift.
  • Deltakelse i forbindelse med våre prosesser knyttet til offentlige anskaffelser.

Kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant utdanning gjerne innenfor retninger som eventledelse, kulturprosjektledelse eller hotellfag med fordypning i resepsjonsledelse / hotelladministrasjon.
  • Minimum 3-5 års relevant erfaring.
  • Gode IT-kunnskaper.
  • Kjennskap til og erfaring med offentlige anskaffelser.
  • Kjennskap/erfaring med kontinuerlig forbedringsarbeid.
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne.
  • Du må ha norsk som førstespråk, samt ha gode engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig, strukturert og utviklingsorientert.
  • Serviceinnstilt og kundeorientert.
  • Godt humør, er profesjonell og personlig i møte med gjester.
  • Forstår viktigheten av å bidra til et godt arbeidsmiljø.
  • God til å bygge relasjoner på tvers av fagmiljøer og nivåer i organisasjonen.
  • Håndtere tidvis mange parallelle oppgaver og tidsfrister.
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner. Du vil være i førstelinje, både personlig og skriftlig.
  • Kreativ og nytenkende. Dette er en nyopprettet stilling, og du vil i stor grad være med å forme din arbeidshverdag – i samarbeid med kolleger i Framsenteret AS.
  • Praktiker som har evner til å takle ulike arbeidsoppgaver. Du må kunne «hive dæ rundt», som vi sier nordpå.

Betingelser:

  • Lønn etter avtale.
  • Medlemskap i Statens Pensjonskasse.
  • Etter- og videreutdanningsmuligheter.

Spørsmål om stillingen rettes til direktør Frode Kjersem (tlf. 41658780).

Søknad vedlagt CV sendes innen onsdag 31. oktober.

Søk stillingen

Om stillingen

  • Søknadsfrist
    31. oktober 2018
  • Arbeidsgiver
    Framsenteret AS
  • Nettside
  • Kommune
    Tromsø
  • Jobbnorge-ID
    159038
  • Omfang
    Heltid
  • Varighet
    Fast

Om søknader

  • Søknader for denne stillingen registreres i et elektronisk skjema på jobbnorge.no
  • Du må fylle ut: Standard CV
  • Vennligst opplys i søknaden hvor du først så stillingsutlysningen!

Se mer

Finn andre stillinger