Stortingets administrasjon har som formål å organisere og utvikle det parlamentariske arbeidet, og legge til rette for at representantene kan ivareta sine verv. Vi formidler kunnskap om Stortingets virksomhet og folkestyret, og har ansvar for å drifte og modernisere Stortingets bygninger og systemer på en måte som ivaretar de historiske verdiene.
Stortingets administrasjon er organisert i syv avdelinger og har 490 medarbeidere. Seksjon for eiendomsdrift er en av fem seksjoner i eiendoms-, sikkerhets- og serviceavdelingen i Stortingets administrasjon. Ansvarsområdene til seksjonen er drift og vedlikehold av Stortingets bygninger og pendlerboliger. Bygningsmassen omfatter i dag i underkant av 70.000 kvm og ca. 10 000 kvm (148 stk) pendlerboliger. Seksjonen benytter seg av et stort antall underleverandører av tjenester.
Kontrakts- og leverandøransvarlig
Om stillingen
-
SøknadsfristAvsluttet
-
ArbeidsgiverStortinget
- Nettside
-
KommuneOslo
-
Jobbnorge-ID155629
-
Intern-ID2018/2773
-
OmfangHeltid
-
VarighetFast