Stortingets administrasjon har som formål å organisere og utvikle det parlamentariske arbeidet, og legge til rette for at representantene kan ivareta sine verv. Vi formidler kunnskap om Stortingets virksomhet og folkestyret, og har ansvar for å drifte og modernisere Stortingets bygninger og systemer på en måte som ivaretar de historiske verdiene.

Stortingets administrasjon er organisert i 7 avdelinger og har 490 medarbeidere. I kommunikasjonsavdelingen er det 45 medarbeidere som inngår i seksjonene presse- og samfunnskontakt, digital kommunikasjon, besøk og formidling og grafisk seksjon.

Stortinget søker kommunikasjonsrådgiver (engasjement)

Denne stillingen er ikke aktiv.

Om stillingen

  • Søknadsfrist
    Avsluttet
  • Arbeidsgiver
    Stortinget
  • Nettside
  • Kommune
    Oslo
  • Jobbnorge-ID
    145847
  • Intern-ID
    2017/4761
  • Omfang
    Heltid
  • Varighet
    Engasjement

Se mer

Finn andre stillinger