Stortingets administrasjon har som formål å organisere og utvikle det parlamentariske arbeidet, og legge til rette for at representantene kan ivareta sine verv. Vi formidler kunnskap om Stortingets virksomhet og folkestyret, og har ansvar for å drifte og modernisere Stortingets bygninger og systemer på en måte som ivaretar de historiske verdiene.
Stortingets administrasjon er organisert i 7 avdelinger og har 490 medarbeidere. I kommunikasjonsavdelingen er det 45 medarbeidere som inngår i seksjonene presse- og samfunnskontakt, digital kommunikasjon, besøk og formidling og grafisk seksjon.
Stortinget søker kommunikasjonsrådgiver (engasjement)
Denne stillingen er ikke aktiv.
Om stillingen
-
SøknadsfristAvsluttet
-
ArbeidsgiverStortinget
- Nettside
-
KommuneOslo
-
Jobbnorge-ID145847
-
Intern-ID2017/4761
-
OmfangHeltid
-
VarighetEngasjement