Blogg

Målrettet stillingsannonsering med programmatiske annonsekjøp

Illustrasjon av programmatisk annonsering

Mulighetene innenfor stillingsannonsering er flere enn noensinne. I jungelen av sosiale medier, nettaviser, papiraviser, stillingsportaler, fagblad osv. er det lett å gå seg vill! Det ideelle er å kunne målstyre annonsen slik at den treffer målgruppen der de er, når de er der. Her kommer programmatiske annonsekjøp inn!

Les mer

Jobber omdømmet for eller mot deg? 6 råd om omdømmebygging

Magnet som tiltrekker seg personer.

Et godt omdømme virker som en magnet. Det trekker ressurser til seg. Kunder, investorer og jobbsøkere blir interessert. Et dårlig omdømme gjør at folk trekker seg unna. Hvordan virker omdømme-kreftene for dere? Nils Apeland deler sine seks råd om omdømmebygging.

Les mer

Derfor bør du tenke på SEO på dine karrieresider

Google har mange ulike rangeringsfaktorer som bestemmer hvor ditt nettsted havner i søkeresultatene. Av alle de små og store faktorene, er relevant og godt innhold på sidene den desidert viktigste. Et godt sted å starte er på din bedrifts karrieresider.

Les mer

5 tips til et godt førsteinntrykk

Bilde av Christine Calvert som smiler

Skal du ansette? Skal du på jobbintervju? Skal du treffe noen for første gang? Her er Tekstdoktor Christine Calvert sine beste tips til hvordan du kan bidra til at andre får et godt førsteinntrykk og at de føler seg komfortable sammen med deg.

Les mer

5 tips til gode stillingsannonser

Skal du ansette en ny person? En stillingsannonse har to viktige jobber – å få den rette søkeren og å bygge omdømme.

Les mer

Velkommen til bloggen vår

Velkommen til bloggen vår!
Her vil du kunne lese om rekruttering, kandidatopplevelser, trender, native/innhold, annonsering i tradisjonelle og sosiale medier, kunstig intelligens og mye mer.

Les mer